Leziuni ale mușchilor și ligamentelor articulației genunchiului.

Mușchiul se întinde: când și cum să întindeți mușchii și ligamentele corect - Genunchi

Genunchi Menținerea flexibilității muschilor, articulațiilor și ligamentelor îi va ajuta pe oricine să-și mențină sănătatea atunci când joacă sport, îmbunătățește puterea fizică și fizică. Aflați cum să obțineți succesul cu acest ghid complet de întindere!

Ca și conducerea, întinderea, are un set propriu de reguli. Urmați-le cu atenție și veți atinge scopul, menținându-vă sănătatea și forma bună. Neglijarea întinderii după antrenament, mai devreme sau mai târziu, va duce la o deteriorare a rezultatelor antrenamentului, precum și la leziuni ale mușchilor și articulațiilor. Cum să întindeți mușchii și articulațiile Iată cele 18 sfaturi importante pentru ceea ce trebuie făcut și ce trebuie evitate atunci când se întinde.

Ce trebuie să faceți pentru a vă întinde corect "Exercițiile statice la sfârșitul antrenamentului vor ajuta la evitarea rănilor și durerilor din mușchi". Utilizați întinderea statică pentru a vă menține flexibilitatea, dar acest lucru trebuie făcut după antrenament și nu înainte. După ce faceți o mică întindere statică la sfârșitul antrenamentului dvs. Întindeți mușchii tensionați ai părții tensionate a corpului în formarea între seturi.

tratamentul articulației pre-genunchi de gradul 2 modul în care este tratată entorsa articulară

De exemplu, dacă pieptul este puternic și vițeii sunt tensionați - trebuie să vă întindeți vițelii între a face presa de bancă. Pentru a crește flexibilitatea de întindere, trebuie să efectuați frecvent acest exercițiu. Aceasta este o modalitate de a crește frecvența de întindere, astfel încât acest proces nu este obositor.

Utilizați întinderea atunci când se întinde pentru a crește amplitudinea mișcărilor și a reduce posibilitatea de compresiune sau ciupire a îmbinării. Acest lucru se poate face în sala de gimnastică. Puteți utiliza expanderul sau cauciucul atașat la un obiect fix, cum ar fi un cadru de alimentare sau o bară orizontală.

Țineți banda cu mâna pentru a vă întinde corpul superior sau pentru a vă întinde corpul inferior. Controlați zona de întindere a mușchilor.

Pentru a extinde bicepsul, de exemplu, ar trebui să îndoiți genunchii către mușchii abdomenului, rotunjiți în spate sau îndoiți gleznele adică îndreptați piciorul spre lateral.

Dacă blocați genunchiul, păstrați spatele drept sau muschii din spate și îndoiți articulația gleznei adică îndoiți picioarele până la piciorul inferioratunci scopul stretch-ului va fi mantaua care acoperă mușchii. Întindeți cu postură proastă.

  • Tratament articular în gagra
  • Leziunea ligamentului incrucisat anterior - fotolii-canapele.ro
  • Dureri articulare în timpul entorsei
  • Afecțiuni ale genunchiului Anatomia genunchiului Pentru a înţelege mai bine cum apar diversele leziuni în interiorul genunchiului, este bine să deprindem câteva noţiuni de anatomie.
  • Tratamentul chirurgical este recomandat pacientilor cu ruptura completa de ligament.
  • Mușchiul se întinde: când și cum să întindeți mușchii și ligamentele corect - Genunchi
  • Unguente antiinflamatoare pentru dureri articulare

Muschii au tendința de a se contracta cu timpul, ceea ce duce la o postură slabă. Acest lucru va duce ulterior la o restricție în mișcări. De exemplu: Purtarea tocurilor înalte duce la scurtarea vițeilor picioarelor datorită prezenței lor constante într-o stare de reducere aproape completă.

Formular de căutare

Fiți atenți la degete: ele sunt aproape întotdeauna îndoite când scrieți, scrieți, mâncați, conduceți, învățați etc. Flexorusorii de șold sunt considerați cei mai strâmți mușchi din corpul uman.

Întindeți mușchii și ligamentele coloanei vertebrale după un antrenament cu un set de exerciții de compresie, cum ar fi înțepăturile și balansarea presei.

Există cazuri în care oamenii pierd de milimetri de creștere după o pregătire puternică de forță!

Inflamatia si spasmul muscular progreseaza pe parcursul primelor ore.

Decompresia spinării, adică întinderea este posibilă cu ajutorul vizelor pe bara orizontală. Studiați-vă corpul în căutarea mușchilor tensionați și concentrați-vă asupra întinderii problemelor. Întotdeauna întâi întindeți mușchii tensionați, altfel vor interfera cu exercițiul în întregime. Notă: acesta este cazul când întinderea în dinamică trebuie efectuată înainte de începerea antrenamentului.

trata artrita degetului mare osteochondroza cervicală ce medicamente

În timpul încălzirii, mișcați toate părțile corpului pentru a determina zonele tensionate. După ce se găsește, utilizați metode adecvate de întindere pentru ao elimina. Alegeți un banner într-un lanț cinetic închis, în loc de unul deschis. Majoritatea oamenilor întind bicepsul din spate al coapsei, aruncând tocurile pe bancă și înclinându-se înainte spre degetele de la picioare - acesta este un lanț deschis de deschidere.

Tratament Leziunile ligamentelor incrucisate ale genunchiului pot fi debilitante pentru structura musculoscheletica a articulatiei. Acestea sunt observate mai ales la sportivi. Leziunile si rupturile fara contact sunt cele mai frecvente.

Studiile arată că un lanț întins închis crește cu cinci grade în termeni de flexibilitate. Orice formă de întindere care pune presiune pe talpa picioarelor sau pe palmele mâinilor circuit închis va crea un reflex îndreptat.

Efectuarea întinderii în timp ce stați în picioare și așezarea într-o poziție așezată sunt exerciții complet diferite în ceea ce privește efectele asupra sistemului nervos. Efectuați deplasări netede pentru recuperare De exemplu, cu cele mai binecunoscute vergeturi, "pisica smacking" și "cămilă", oamenii stau pe mâini și genunchi, acest lucru este util pentru terminațiile nervoase ale coloanei vertebrale nervii încep să se miște, creând spațiu în jurul lor.

Dacă aveți dureri de spate, cicluri ale acestor exerciții înainte de antrenament pot ajuta. Întindeți mușchii adiacenți pentru a crește amplitudinile mișcării. De exemplu, tractul iliac-tibial PBT este o bandă densă, fibroasă a țesutului conjunctiv care se desfășoară de-a lungul exteriorului coapsei și este foarte rezistentă la întindere. Pentru a lucra prin acest țesut, este necesar să se concentreze asupra mușchilor de pe ambele părți ale PBT, cum ar fi cvadricepsul și mușchii de pe suprafața din spate.

Călătoria pe un cilindru de spumă poate ajuta. Lipsa de oxigen în mușchi se poate dezvolta cu o întindere puternică și poate crește țesutul conjunctiv în volum, ceea ce reduce rezistența și duce la o pierdere de flexibilitate. Este mai bine să utilizați mai multe colțuri cu întindere statică, mai degrabă decât să păstrați un colț pentru o perioadă lungă de timp.

Regula: întinderea va fi mai intensă, cu o execuție scurtă. NU săriți exerciții de rezistență care promovează întinderea pasivă. Acestea vor crește flexibilitatea și vă leziuni ale mușchilor și ligamentelor articulației genunchiului ajuta să vă antrenați cu amplitudine maximă.

Iată cele mai potrivite exerciții pentru fiecare parte a corpului: Coapsele: lovitură pe picioare drepte sau îndoire înainte cu o bară. Mușchii pieptului: aplatizarea și ridicarea ganterelor, situate pe o bancă orizontală.

Triceps: îndreptați-vă brațele cu gantere pentru șederea tricepsului.

unguent pentru durere în articulația umărului ce cum se tratează artroza și artrita articulației umărului

Biceps: făcând gantere în timp ce stați pe o bancă înclinată. Cele mai largi mușchi din spate: pulovărul cu gantere, culcat pe bancă.

Exerciții de întărire pentru genunchii cu leziuni - Doza de Sănătate

Partea de mijloc a spatelui: un bloc de piept într-o poziție așezată. Mușchii presei: răsuciți pe fitball. Muschii deltoizi: se ridică lateral cu o mână pe bloc. Mușchi de mușchi: șosete în picioare. Musculatura Soleus: așezată pe șosete.

NU întindeți imediat dimineața, mai ales dacă aveți o rănire ușoară a spatelui. Așteptați cel puțin o oră după trezire.

  • Tratamentul coxartrozei sau artrozei articulației șoldului
  • Leziunile ligamentelor incrucisate ale genunchiului
  • Tratamentul artrozei cu coadă de coadă
  • Structura genunchiului: Oase si cartilaje Articulatia genunchiului este formata din 3 oase — femurul osul de la nivelul coapseitibia osul mai mare de la nivelul gambei si patela sau rotula.
  • Articulaţia genunchiului conţine oase, ligamente, tendoane, muşchi, nervi şi vase de sânge.
  • Afecțiuni ale genunchiului » Dr. Predescu
  • Tratarea artrozei și artritei

În timpul somnului, coloana vertebrală se umple cu lichid, iar riscul de rănire crește odată ce vă întindeți după trezire. NU efectuați exerciții de comprimare musculară imediat după întindere. De exemplu, dacă după întinderea barei și ridicarea genunchilor să vă întindeți, nu utilizați mușchii spate pentru a coborî.

Va fi doar o pierdere de timp. Pentru a rupe întinderea, utilizați picioarele.

Ruptura de ligament incrucisat anterior – tratament modern, recuperare 100%

NU efectuați întinderea statică a mușchilor dacă doriți să le instruiți. Studiile arată că, ca rezultat al întinderii musculare, puterea și puterea vor scădea. De asemenea, o astfel de întindere înaintea unui antrenament poate duce la rănire. Deși există câteva excepții la mușchii, care sunt foarte tensionați, în cea mai mare parte, ar trebui să amânați executarea întinderii statice până la sfârșitul antrenamentului.

Nu țineți respirația în timpul întinderii, deoarece acest lucru duce la tensiunea musculară.

Cauze si factori de risc

Este necesar să se mențină respirația mai mult pe expirație decât pe cea de inhalare. Rețineți că efectul opus hiperventilația poate excita sistemul. Capsicum ajută la durerile articulare lucru va ajuta inainte de a face exercitii de forta, dar nu si atunci cand faci stretching! John Grimek, un cântăreț faimos și campioană mondială în anii șiar putea efectua înapoi flips și împărți.

Tom Platz, campion mondial, culturist în anii '70 și '80, a arătat, de asemenea, o flexibilitate fără precedent, având în vedere faptul că avea cele mai bune picioare pliate în toate culturismul. Platz ar putea să facă pline de suflet plin și profund în formare, și el este cunoscut nu doar pentru atingerea degetelor, ci și pentru sărutarea genunchilor! Astfel de flexibile erau bicepsii soldului, așa că nu credeți în acest mit!

Anatomia genunchiului

Forța de antrenament crește flexibilitatea dacă dezvoltați proporțional agoniști și antagoniști și vă antrenați leziuni ale mușchilor și ligamentelor articulației genunchiului amplitudinea maximă a mișcării. Exercițiile de amplitudine complete măresc atât mobilitatea pasivă, cât și cea mobilă activă. Cel puțin, sportivii, cum ar fi aruncătoarele de aruncătoare, halterofilii, gimnastele și luptătorii, au o flexibilitate moderată, care dezaprobă teoria mușchilor excesiv dezvoltați.

În plus, halterofilii se întâlnesc mai adânc decât ceilalți sportivi, ghemuindu-se mai adânc, dispărând astfel miturile că antrenamentul de forță și mușchii mari pot reduce flexibilitatea!

Ruptura de ligamente

Există multe studii care confirmă acest fapt. Nu vă întindeți dacă sunteți deja foarte flexibil! Asta nu are sens. Dacă doriți să vă relaxați, încercați să luați o baie caldă, să ascultați muzică clasică. Există o relație inversă între mobilitate și stabilitate.

Fiind foarte strâns și slab mișcată este una extremă, dar cealaltă extremă este mobilitatea puternică a articulațiilor. Fiecare articulație are nevoie de o flexibilitate puțin statică și dinamică. Pentru a face acest lucru, puteți găsi întotdeauna timpul și locul, iar această întindere nu face excepție.

Leziuni ale mușchilor și ligamentelor articulației genunchiului, Leziune LIA - insidefashion.ro

Dacă urmați aceste reguli de bază, veți profita la maximum de întinderea dvs.! Cum să întindeți mușchii sub genunchi acasă Ligamentele sub genunchi sunt o structură destul leziuni ale mușchilor și ligamentelor articulației genunchiului puternică, care se află sub sarcini grele, motiv pentru care este adesea rănit în timpul unei activități fizice grele sau a sportului.

Există mai multe tehnici comune care ajută la întinderea hamstrings. Acestea sunt folosite în perioada de reabilitare după accidentare sau sunt destinate celor care încep să joace sport.

Interesantînregistrări